maanantai 29. marraskuuta 2010

Prelude



Aion laittaa blogini uuteen uskoon. Uudistukseen menevät ulkoasun ja nimen lisäksi myös sisältö, sekä usko omaan itseeni. Tähän asti olen pyhittänyt tekstini epävarmalle pohdiskelulle omasta sisimmästäni ja hataroille ajatuksille cosplaysta. Olen tullut siihen lopputulokseen, että minun on parempi ottaa itsevarma ote asioihin, olin sisimmässäni varma jostain tai en. Haluan puhua asiaa. Olen päättänyt ottaa uuden suunnan ja päivittää koko blogitouhun seuraavalle tasolle. Siinä missä muut naiset menevät leikkauttamaan hiuksensa päästäkseen vanhasta irti, minä riuhtaisen ja pistän blogin puolella asiat hyrskyn myrskyn, jotta seuraavan cosplayn aikakauden alku voi koittaa. Pyrkimyksenäni on vielä tänään heitellä ulkoasua suuntaan, jos toiseen. Saa nähdä, mihin kaikkeen tämä sitten johtaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti